Susa Web Tools
Susa Web Tools
اخبار جدید و جالب
 
حسین چراغ هدایت است
ارادت به امام حسین
 
جمعه 11 آذر 1390برچسب:, :: 17:33 ::  نويسنده : حسین
سیارکی به بزرگی چهار زمین فوتبال از کنار زمین عبور می کند

یک سیارک عظیم به بزرگی چهار زمین فوتبال، روز سه‌شنبه 8 نوامبر (18 آبان) در نزدیک‌ترین فاصله با زمین، طی 35 سال اخیر، از میان مدار زمین و ماه عبور می‌کند

این سیارک که 2005 YU55 نامگذاری شده در این روز از فاصله 325 هزار کیلومتری زمین خواهد گذشت که به گفته کارشناسان تهدیدی برای زمین محسوب نمی‌شود.

طبق محاسبه کارشناسان، در صورتی که یک جسم با این اندازه با زمین برخورد کند، منجر به یک انفجار 4000 مگاتنی و یک زلزله هفت ریشتری شده و در صورت برخورد با آب باعث ایجاد یک سونامی 21 متری خواهد شد که محیطی تا 96 کیلومتر را در بر خواهد گرفت.

آخرین بار که یک سنگ با این بزرگی از فاصله نزدیک زمین عبور کرد، در سال 1976 بود که کسی حتی دانشمندان ناسا متوجه آن نشدند!

نماز عید قربان در دانشگاه تهران اقامه شد

 نماز عید سعید قربان همزمان با سراسر کشور صبح دیروز دوشنبه با حضور جمع کثیری از مردم در دانشگاه تهران برگزار شد. نماز عید قربان در تهران با حضور مردم مومن و انقلابی راس ساعت 8 صبح در دانشگاه تهران به امامت سیداحمد خاتمی اقامه شد.

آغاز جمع آوری سکه های پارسیان

معاون سازمان حمایت مصرف‎کنندگان و تولیدکنندگان با اشاره به آغاز طرح جمع‌آوری سکه‌های پارسیان از بازار گفت: اتحادیه طلا و جواهر متقبل شده تا بدون ضرر و زیان، این سکه‌ها را از بازار جمع‌آوری کرده و امحا کند.

زعفران ایرانی ام اس را درمان می کند

متخصصان علوم پزشکی دانشگاه آلبرتا در آمریکا در یک آزمایش جالب تاکید کردند که زعفران ایرانی ام اس را درمان می‌کند.

به گزارش سایت اینترنتی ایمپوروو ام‌.اس واکینگ، آنها می‌گویند: ما در زعفران ماده‌ای موسوم به «کروسین» را شناسایی کرده‌ایم که از سلول‌های مغزی در محیط کشت آزمایشگاهی و سایر مدل‌های مبتلا به ام اس، محافظت می‌کند.

این ماده در واقع از آسیب دیدن سلول‌هایی که غلاف میلین را در مغز تولید می‌کنند، جلوگیری می‌نماید. میلین لایه‌ای است که مانند عایقی محافظ در اطراف نورون‌ها (سلول‌های مغزی) عمل می‌کند.

بیماری ام اس شامل بروز التهاب در سلول‌های مغزی است که در چنین حالتی سلول‌های مغز این عایق محافظتی خود را از دست می‌دهند. متخصصان تاکید کردند که هرچند هنوز در مراحل آزمایشات بالینی نیستند اما یافته‌ جدید بسیار جالب و در زمینه درمان ام اس در آینده بسیار امیدبخش است



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حسین چراق هدایت است و آدرس hosseinshirinabadi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 89
بازدید ماه : 113
بازدید کل : 21548
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1



انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس