Susa Web Tools
Susa Web Tools
اخبار روز
 
حسین چراغ هدایت است
ارادت به امام حسین
 
جمعه 11 آذر 1390برچسب:, :: 17:33 ::  نويسنده : حسین
گزارش آمانو و ادعای توسعه ادوات هسته ای

جدیدترین گزارش مدیرکل آژانس در حالی منتشر شد که همچنانکه پیش‌بینی می‌شد اتهامات بی‌سابقه‌ای در این گزارش نسبت به ایران روا داشته شده که مورد انتقاد بسیاری کشورها از جمله چین و روسیه و جنبش عدم تعهد قرار گرفته است.

ر حالی که آژانس به راستی‌آزمایی عدم انحراف مواد هسته‌ای اعلام شده در تاسیسات هسته‌ای و در مکان‌هایی خارج از این تاسیسات که این مواد به طور معمول در آنجا استفاده می شوند ادامه می دهد، از آنجا که ایران همکاری لازم را به عمل نمی آورد و از جمله پروتکل الحاقی را اجرا نمی کند آژانس قادر نیست اطمینان موثق در باره فقدان مواد و فعالیتهای هسته‌ای اعلام نشده در ایران را فراهم و جمع‌بنــدی کند که مواد هسـته‌ای در ایران برای مقاصد صلح‌آمیز است.

 آژانس در رابطه با ابعاد نظامی احتمالی برنامه هسته‌ای ایران، نگرانی‌های جدی دارد. بعد از ارزیابی دقیق و موشکافانه اطلاعات وسیعی که در اختیارش است، آژانس دریافت که این اطلاعات در مجموع معتبر هستند. این اطلاعات حاکی از آن است که ایران فعالیت‌هایی را در ارتباط با توسعه ادوات انفجاری هسته‌ای انجام داده است. این اطلاعات همچنین نشان می‌دهد که پیش از پایان سال 2003 این فعالیتها تحت یک برنامه تنظیم شده، انجام شده و برخی از این فعالیت‌ها ممکن است همچنان ادامه داشته باشند.

نظر به نگرانی‌هایی که در سطور فوق شناسایی شد از ایران خواسته می‌شود به منظور فراهم کردن توضیحات روشنگرانه نسبت به ابعاد نظامی احتمالی برنامه هسته‌ایش که در ضمیمه گزارش مورد شناسایی قرار گرفتند بدون تعلل و به طور محتوایی وارد گفتگو و همکاری با آژانس شود.

آژانس مشغول کار با ایران به منظور حل و فصل ناهمخوانی موجود در راستی آزمایی موجودی فیزیکی آزمایشگاه تحقیقاتی چند منظوره جابربن حیان است.

به منظور ایجاد اعتماد بین‌المللی به ماهیت صرفا صلح‌آمیز برنامه هسته‌ای ایران، مدیر کل از ایران می‌خواهد همان گونه که در قطعنامه‌های الزام‌آور شورای حکام و شورای امنیت خواسته شده در جهت اجرای کامل موافقتنامه پادمان و سایر تعهداتش از جمله: اجرای مفاد پروتکل الحاقی، اجرای کد اصلاحی 1/3 ترتیبات فرعی موافقتنامه پادمانهایش، تعلیق فعالیت‌های مرتبط با غنی‌سازی، تعلیق فعالیت‌های مرتبط با آب سنگین گام بردارد و همانطور که در فوق اشاره شد به نگرانی‌های جدی آژانس درمورد ابعاد نظامی احتمالی برنامه هسته‌ایش بپردازد.

مدیر کل به گزارش‌دهی به طور مقتضی ادامه خواهد داد.

همه مدارس نوبت صبح مناطق 1 تا 5 تهران امروز تعطیل است

به علت بارش شدید برف و برودت هوا همه مدارس نوبت صبح "پیش دبستانی، ابتدایی و راهنمایی" مناطق 1 تا 5 شهر تهران امروز چهارشنبه تعطیل است.

مچنین همه مدارس نوبت صبح پیش دبستانی، ابتدایی و راهنمایی استان البرز هم امروز تعطیل است.

به علت بارش شدید برف و برودت هوا مدارس پیش دبستانی، ابتدایی و راهنمایی فیروزکوه و دماوند هم در نوبت صبح چهارشنبه تعطیل است.

همه مدارس نوبت صبح پیش دبستانی و ابتدایی شهرستان‌های شهریار، شهرقدس و ملارد هم تعطیل شد




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حسین چراق هدایت است و آدرس hosseinshirinabadi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 23
بازدید کل : 21435
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1



انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس