Susa Web Tools
Susa Web Tools
اخبار روز
 
حسین چراغ هدایت است
ارادت به امام حسین
 
جمعه 11 آذر 1390برچسب:, :: 17:33 ::  نويسنده : حسین
احتمال آب گرفتگی معابر در ۱۹ استان

سازمان هواشناسی کشور در اخطاریه ویژه‌ای نسبت به آب گرفتگی معابر در 19 استان کشور هشدار داد.

 از عصر شنبه و طی روز یکشنبه در استان های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، ایلام، کرمانشاه، مرکزی، همدان، قم، تهران، البرز، قزوین و غرب اصفهان به سبب بارش متناوب باران و برف،‌ آب‌گرفتگی معابر عمومی و اختلال در تردد جاده‌ای پیش‌بینی می‌شود.

 این شرایط در روز دوشنبه در استانهای چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، گیلان، اردبیل و با شدت کمتر در استانهای خوزستان، مازندران و خراسان رضوی نیز رخ می‌دهد

 از سوی دیگر، مدیرکل هواشناسی استان تهران با اشاره به آغاز بارش باران در تهران و ادامه بارش‌ها تا صبح پنجشنبه در پایتخت گفت: موج جدید بارش‌ها در تهران از بعدازظهر شنبه آغاز می‌شود.

 مهندس محسن جباری افزود: بارش باران در تهران تا صبح پنجشنبه به صورت متناوب و پس از آن تا بعدازظهر این روز به صورت پراکنده ادامه دارد.

باید به جای تهدید با ایران گفتگو کرد

وزیر امور خارجه روسیه ابراز عقیده کرد امکان اعمال تحریم ایران به پایان رسیده و باید با این کشور گفتگو کرد.
 سرگئی لاوروف گفت : "در چارچوب شورای امنیت سازمان ملل متحد هر کار ممکن که به طور مستقیم یا غیرمستقیم می تواند به برنامه هسته ای ایران ارتباط داشته باشد، عملی شده است. هدف فشار از راه اعمال مجازات همین بود. بقیه تحریمها به طور یکجانبه از طرف آمریکایی ها، اروپایی ها، ژاپنی ها و انگلیسی ها عملی می شود.

وی افزود: "ضمناً آمریکایی ها تحریمهای یکجانبه خود را بر اساس فرامرزی به کار گرفته و در واقع شرکتهای کشورهای ثالث پیروی کننده از تحریمهای شورای امنیت سازمان ملل متحد، ولی اقدام کننده در خارج از محدوده تحریمهای خیلی سخت تر آمریکایی را مجازات می کنند".

به نظر سرگئی لاوروف، علت دامن زدن به هیجان و هیاهو درباره برنامه هسته ای ایران اتخاذ تحریمهای جدید علیه آن است.

وی گفت : "با وجود اینکه در مورد تحقیقات نظامی فرضی ایران هیچ امری کشف نشده ولی مدیرکل آژانس بین‌المللی  انرژی اتمی ناگهان در آخرین گزارش خود تصمیم می گیرد وقایعی را که 8 سال تمام معلوم بود به عنوان اثبات کننده موجودیت برنامه نظامی معرفی کند و شما می بینید حالا در اسرائیل، اروپا و ایالات متحده در این مورد بر اساس مطلقاً توخالی چه غوغایی می شود."

لاوروف افزود: یعنی من ممکن می دانم که این عملیات کارگردانی شده باشد. این ممکن است وسیله ای برای دامن زدن به هیجانات افکار عمومی و تدارک زمینه برای اعمال مجازاتهای یکجانبه جدید باشد.

رایزنی روسای مجالس ایران و کویت

روسای مجالس ایران و کویت در گفتگویی تلفنی پیرامون آخرین تحولات منطقه به ویژه اوضاع سوریه تبادل نظر کردند.
ضرورت حمایت از روند اصلاحات در سوریه و تلاش برای حل مشکلات این کشور از طریق گفتگو و رایزنی مهمترین محورهای گفتگوی تلفنی لاریجانی و جاسم الخرافی بود

لاریجانی در این گفتگوی تلفنی با بیان اینکه قدرت های بین المللی به دنبال آشفته سازی و تشدید بحران در سوریه هستند، گفت: قدرت های جهانی از به نتیجه رسیدن روند اصلاحات در سوریه خشنود نیستند و به شیوه های گوناگون سعی در تخریب روند حل بحران سوریه از طریق گفتگو و رایزنی دارند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حسین چراق هدایت است و آدرس hosseinshirinabadi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 81
بازدید ماه : 105
بازدید کل : 21540
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1



انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس