Susa Web Tools
Susa Web Tools
اخبار روز
 
حسین چراغ هدایت است
ارادت به امام حسین
 
جمعه 11 آذر 1390برچسب:, :: 17:33 ::  نويسنده : حسین
آمادگی آژانس برای اعزام یک تیم عالی رتبه به ایران

مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی از آمادگی آژانس برای اعزام یک تیم عالیرتبه به ایران سخن گفت.


یوکیا آمانو در نشست فصلی شورای حکام در بخشی از بیانیه مقدماتی خود درباره برنامه هسته‌ای ایران گفت: آژانس برای اعزام یک تیم عالیرتبه از کارشناسان به ایران آمادگی دارد.

آمانو اعلام کرد: در پاسخ به نامه ایران(30اکتبر 2011) ,نامه ای در تاریخ 2نوامبر به دکترعباسی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران نوشته و آمادگی آژانس را برای اعزام یک تیم عالیرتبه از کارشناسان ذیربط آژانس به ایران برای حل موضوعات مندرج در ضمیمه گزارش اعلام کرده ام.

مدیرکل آژانس تاکید کرد: امیدوارم هرچه زودتر تاریخی برای اعزام این تیم تعیین شود.

بهای طلا در بازارهای جهانی اوج می گیرد

ر اساس اعلام شرکت بین المللی مورگان استنلی، بهای طلا در راس سایر دارایی‌ها در سال 2012 افزایش خواهد یافت زیرا بحران بدهی اروپا به تخریب بازارها ادامه داده و موجب افزایش تقاضا برای این فلز گرانبها به عنوان یک دارایی ایمن می‌شود.

'پیتر ریچاردسون' اقتصاددان ارشد بازار طلا در شرکت مورگان استنلی که بیش از دو دهه بازار طلا را مورد مطالعه قرار داده است ، می گوید: احتمال بالایی وجود دارد که طلا یک روند کاملا' صعودی را تجربه کند.

وی در مصاحبه ای افزود: احتمال دارد در شش ماهه نخست سال میلادی آینده، بهای شمش طلا به رکورد دو هزار و 200 دلار در هر اونس برسد.

یازده سال است که قیمت طلا روند صعودی می پیماید زیرا سرمایه گذاران به دنبال محافظت از دارایی خود در مقابل کاهش ارزش سهام ، کم ارزش شدن پول و خطر تورم هستند.

ریچاردسون دیروز در سنگاپور گفت: بحران منطقه یورو هیچ علامتی از بهبود یا نزدیک شدن به یک راه حل را نشان نمی دهد و خطر سرایت آن سراسر اروپا را تهدید می کند.

به گفته وی، کاهش معنی دار دارایی در ترازنامه ها حاکی از آن است که بازارهای مالی به طور کلی رشد خوبی ندارند و بسیار مشکل است که بتوان گفت این غائله چگونه به سرانجامی خوش خواهد رسید.

بهای طلا برای تحویل فوری که در تاریخ ششم سپتامبر (15 شهریور) به رکورد یک هزار و 921 دلار و 15 سنت در هر اونس رسیده بود و در ساعت 11 و 17 دقیقه روز پنج شنبه در سنگاپور به قیمت یک هزار و 758 دلار در هر اونس رسید.

دیدار چهره به چهره رئیس جمهور و وزرا با مردم

ئیس جمهور صبح پنجشنبه26 آبان با حضور در یکی از محله های منطقه 11 واقع در جنوب شهر تهران با اقشار مختلف مردم دیدار کرد و از نزدیک در جریان برخی مشکلات و مسایل آنان قرار گرفت.

در برنامه دیدار چهره به چهره محمود احمدی نژاد با مردم تهران که در قالب بخشی از چهارمین سفر استانی هیئت دولت به استان تهران برگزار می شود ، رئیس جمهور پس از شنیدن مشکلات و مسایل مردم دستور رسیدگی به مسایل آنان را صادر کرد.

همچنین اعضای مختلف هیئت دولت نیز در یکی دیگر از محله های منطقه 11 تهران حضور یافتند و همزمان با رئیس جمهور، مشعول انجام دیدارهای چهره به چهره با مردم و رسیدگی مسایل و مشکلات آنان هستند.


دیدارهای چهره به چهره رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت با مردم تهران در 2 مکان جداگانه در منطقه 11 و در حوالی میدان راه آهن برگزار می‌شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حسین چراق هدایت است و آدرس hosseinshirinabadi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 23
بازدید کل : 21435
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1



انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس