Susa Web Tools
Susa Web Tools
خیال عشق
 
حسین چراغ هدایت است
ارادت به امام حسین
 
شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, :: 21:33 ::  نويسنده : حسین

نایت اسکین

امروز محکمتر مرا در آغوش مهرِ خود بگیر   

چون که من  امروز محتاج تر از دیروزم

بگذار که حس کنم تو را

بگذار در ثانیه های تو قدم زنم

کنارِ تو...

کنارِ خنده های دلنشینِ تو ...

کنارِ مهربانیت...

خود را رها کنم...

امروز مرا محکم تر در آغوشِ مهرِ خود بگیر

تا که قلبم ..

از سرمایِ این دوری  قندیل نزند

تا گرم شود دلم  از وجودِ نازنینِ تو

یک جایی ... آن دورها ... تو هستی

همین مرا بس است که بدانم یکی مثلِ تو وجود دارد زیرِ سقفِ آسمان

یکی مثلِ تو ..

یادم را نفس نفس راه می دهد در درونِ خود

یکی مثلِ تو ..

با همه ی حسی که در قلبش دارد عاشقِ من است

همین برای من کافیست که بدانم

  یکی مثلِ تو...

اینگونه بی ریا می خواهدمرا....

عزیزترین کس من محدثه دوست دارم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حسین چراق هدایت است و آدرس hosseinshirinabadi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 36
بازدید کل : 21448
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1



انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس